ақсақ құлан күйі - ақсақ құлан күйі авторы

페이지 정보

profile_image
작성자 Patsy Windsor
댓글 0건 조회 4회 작성일 24-10-26 21:03

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=ақсақ+құлан+күйі+ақсақ+құлан+күйі+авторы
 
 
ақсақ құлан күйі - ақсақ құлан күйі авторы [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=оқушылардың+өзін+өзі+бағалау+парағы
 
 
оқушылардың өзін өзі бағалау парағы [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=природные+зоны+казахстана+таблица+экономические+районы+казахстана+и+их+специализация
 
 
природные зоны казахстана таблица - экономические районы казахстана и их специализация [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=көп+нүкте+мысал+көп+нүкте+сөйлем+құрау
 
 
көп нүкте мысал - көп нүкте сөйлем құрау [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=дұғалармен+түзету+10+сағат
 
 
дұғалармен түзету 10 сағат [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=бір+сөздің+қайталануы+қайталама+қос+сөз+5+мысал
 
 
бір сөздің қайталануы - қайталама қос сөз 5 мысал [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
1 жас тойға тілек өлең жолдары, 1 жасқа тілек қыз балаға өз сөзімен әйелмен жақындыққа арналған таро главный враг овна, главный враг скорпиона неліктен колготки киіп көруді армандайсызМіне, функциональная грамотность в доу осы өзін-өзі бағалаудың екінші рет пайда болуы мектпп жасында өтеді, әрі 1 сынып пен 4 сынып аралығында анық байқалады. 1 сынып оқушыларында әлі балаға тән өз басын бағалау ұғымы болады. Өзара бағалау оқушыларға бір-бірімен өзара оқуға және бір-бірін өзара қолдайтындай, қажетті кері байланысты орнатуға көмектеседі, ол оқушыларға. Мен бағалауды қадағалауға қатысамын. Бұл сауалнаманың қорытындысы бойынша мұғалімдердің оқушылардың өзін- өзі бағалауына және жұптық бағалауға мүмкіншіліктер. 4 слайд. Оқушының өзін-өзі бағалауын қалыптастыру. мақсат қоя білу. күтілетін нәтижені жоспарлау. бағалау тәжірибесін жинақтау. нені жақсы орындағанын белгілеп отыруы. қателіктер болған. Оқушылардың сабақ барысында өзін-өзі бағалау парағы. Ескелді ауданы Өзін-өзі бағалау Оқушылардың сабақ барысында өзін-өзі бағалау парағы. Тұлға өзін екі жолмен бағалайды: 1) өзінің үміттену деңгейі мен іс-әрекетінің шынайы нәтижесін салыстыру арқылы; 2). Көп нүкте — белгілі бір себептермен ойдың аяқталмай қалғандығын немесе айтылмақшы пікірдің толық айтылмағандығын білдіру үшін қойылатын тыныс белгі. Көп нүкте мағынаға байланысты қойылатын белгі. Ол, негізінен. Көп нүкте — белгілі бір себептермен ойдың аяқтапмай қалғандығын немесе айтылмақшы пікірдің толық айтылмағандығын білдіру үшін қойылатын тыныс белгі. Қос сөздер екі түрлі болады: қайталама қос сөздер және қосарлама қос сөздер. Қайталама қос сөздер. Бір түбірдің екі рет қайталануынан жасалған қос сөздер қайталама қос сөздер деп аталады. Қос сөздер екі түрлі: 1) қайталама қос сөздер, 2) қосарлама қос сөздер. Қайталама қос сөздер- бір сөздің қайталануы арқылы жасалады: ойдым-ойдым, жалп-жалп, сала-сала, үйден-үйге, бетпе-бетт.б. Бір түбір екі рет қайталанып отыратын болса олар қайталама қос сөз аталады. Ал екі түбірден қосарланып жасалған қос сөздерді қосарлама қос сөз атайды. 1) Бір сөздің қайталануы арқылы жасалуы. Мыс.: қатар-қатар. 2) Екі түрлі сөздің қосарлануы арқылы жасалуы. Мыс.: функциональная грамотность в доу аман-саулығы. 3) Күшейткіш буынның қосылуы арқылы жасалуы. Мыс.:сүп-сүйкімді. Қос сөз [1] қосарлану немесе қайталану арқылы бір ұғым ретінде жасалған сөздер. Қос сөздер мағыналық, тұлғалық жағынан әр түрлі. Жасалу тәсіліне қарай қосарлама және қайталама қос сөз болып бөлінеді. Қосымшалы түбірдің қайталануынан құралатын қос сөздер. \r
. түбірдің бір дыбысы өзгеріліп құралатын қос сөздер. \r
. түбір ықшамдалып құралатын қос сөздер. \r
. бұл топты жай қос сөз дейді: жол.

геморрагический панкреонекроз деген не
куда сходить в алматы сегодня с детьми

танаис вакансии москва каталог кроссовок экко в москве
химия пәнінен ұбт ға дайындау жоспары

.
==============================================================

~~~~~ функциональная грамотность в доу ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.